vineri, 5 iunie 2015

Pasii unui proiect - consultanta specializata

La cererea mai multor persoane care doresc sa acceseze fonduri europene, va prezentam pasii, majori, ce trebuie facuti pentru realizarea unui proiect pentru accesarea de fonduri nerambursabile si totodata, ce inseamna colaborarea cu firma noastra de cobsultanta si serviciile pe care le oferim, pe toata durata realizarii proiectului si a investitiei si chiar si dupa aceea, pentru a va ajuta in demersul d-voastra.


1. Contactare firma consultanta
Unde sunt prezentate ideile d-voastra de afaceri, ce idee ati dori sa o implementati in acest proiect, posibilitatile si resursele de care dispuneti: materiale (teren, constructii, utilaje, etc), umane (experienta, studii de specialitate, etc)  si financiare (disponibilitatile financiare existente, viitoare sau posibilitatile de obtinere credit, etc).

2. Studiu prefezabilitate
Firma noastra de consultanta va analiza toate oportunitatile de finantare, unde se poate incadra cel mai bine proiectul d-voastra, va intocmi un raport privind conditiile programului respectiv, punctajul pe care il veti obtine, lista cu documentele necesare si sansele de obtinere a finantarii nerambursabile de catre proiectul ce doriti sa-l realizati. Aceasta analiza va include chiar si o analiza a terenului respectiv, cu verificarea respectarii conditiilor de mediu, sanitar veterinare, de sanatate publica, respectare distante minime, etc. Totodata, vor fi verificate toate documentele firmei (daca exista in acest moment) sau ale persoanei fizice. Toate aceste studii si rapoarte vor fi elaborate si vor fi transmise fiecarui solicitant, in mod gratuit, tocmai ca inainte de a face orice pas, orice cheltuiala, fiecare beneficiar sa isi poata analiza sansele si posibilitatile.

3. Semnare contract de consultanta
In functie de fiecare program si proiect, se va transmite o oferta cu absolut toate serviciile oferite, termenele stricte de realizare si costurile pentru fiecare in parte si modalitatile de plata. Va fi transmis spre analiza beneficiarului modelul de contract de consultanta.
Aceste servicii vor include, toate serviciile de care aveti nevoie pentru realizarea proiectului: consultanta financiara, juridica, tehnica, proiectare si arhitectura, asistenta si consiliere.

4. Demarare elaborare proiect
In baza documentelor existente si viitoare obtinute, se realizeaza planul de afaceri, cererea de finantare, studiul de fezabilitate (sectiune economica, sectiune desenata - schite), documentatiile pentru obtinerea avizelor, autorizatiilor, etc.
Toate acestea vor fi prezentate spre verificarea beneficiarului si caderea de comun acord a solutiilor finale (tehnice, economice, de amplasament, etc).
Dupa acordul beneficiarului se va trece la obtinerea avizelor, autorizatiilor si a tuturor documentelor necesare.
Pe tot parcursul vor fi prezentate mai multe variante, atat constructive, cat si de flux, de rentabilitate, cat si oferte cu costurile si solutiile tehnice de la colaboratorii nostrii de peste 12 ani, atat din Romania, cat si din Germania, Austria, Belgia, Spania, Italia, Danemarca, Israel, etc.
Daca este necesar se vor intocmi, tot de catre echipa noastra, toate documentele necesare, atat pentru obtinerea unui credit bancar, cat si pentru fondul de garantare a creditului, de pana la 80% din valoarea acestuia.
Toate documentatiile si serviciile ce sunt necesare pentru depunere si aprobare proiect vor fi realizate de catre echipa noastra.

5. Depunere proiect
Dupa finalizarea tuturor documentatiilor si obtinerea avizelor si documentelor necesare se va depune proiectul.
Echipa noastra cuprinde un numar de peste 20 de specialisti: consultanti, economisti, juristi, arhitecti, ingineri, constructori, instalatori, verificatori.

6. Aprobare proiect
Dupa verificarea proiectului de catre expertii agentiei programului respectiv, va fi publicata lista cu proiectele eligibile si finantabile (adica aprobate).

7. Implementarea proiectului
Consta in toate demersurile privind punerea in practica a proiectului: achizitii (licitatii si contracte prin care sunt alesi colaboratorii: constructorii, furnizori de echipamente, utilaje, servicii, etc), elaborare documentatii si studii necesare pentru obtinerea autorizatiilor si avizelor necesare.
Oferirea de asistenta si de modele de contracte, etc.
Realizare constructii (daca e cazul), racorduri utilitati, achizitie utilaje, echipamente, etc.
Efectuare dosare de plati, prin care sunt decontate cheltuielile.
Verificare stadiu proiect si respectare conditii, indicatori de proiect, etc.
Finalizare investitie.

8. Asistenta pe perioada monitorizarii proiectului
Precum si asistenta si consiliere in desfacerea si vanzarea produselor realizate (clienti, furnizori, etc).

In cei peste 12 ani de experienta, numai in realizarea de proiecte cu fonduri europene nerambursabile, am realizat, aproape toate genurile de proiecte:
- ferma de porci la ingrasat
- ferma de porci maternitate
- sera de legume sau flori
- ferma de gaini ouatoare
- ferma de pui de carne
- ferma de vaci de lapte
- ferma de taurasi de carne
- ferma de capre
- ferma de oi
- incubator de oua pentru producere pui
- pensiune turistica, restaurant, agrement
- centre de informare turistica
- brutarie
- patiserie
- fabrica prelucrare produse lactate
- achizitii utilaje agricole si non-agricole
- fabrica de confectii imbracaminte
- fabrica de incaltaminte
- fabrica producere structuri metalice
- service auto
- spalatorie auto
- proiecte pentru tinerii fermieri
- abatoare si carmangerii
- achizitie utilaje agricole
- ciupercarie
- atelier de mestesugarit
- atelier fier forjat
- fabrica imbuteliere apa minerala si plata
- atelier creare costume populare
- plantatie vita de vie
- cultivare pomi
etc.

Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie:
Telefon: 0736 348 363

Orice idee de afaceri pe care o aveti poate fi una de succes!

Fonduri-euro.ro - Primul pas pentru proiectul tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu